5 Haziran 2010 Cumartesi

10 Adımda Yazılım Geliştirme - Kitap Hakkındaki Yorumlar

Harika bir çalışma. Öncelikle yazara ve yayınevine teşekkür ederim. Zaten yazarın diğer Programlama ve Veritabanı Mantığı kitabını da almıştım. Çok kaliteli ve güzel bir anlatımı vardı. Bu kitabı da aldım. İçinde birçok teknolojiyi barındıran bir kitap. Özellikle yeni mezun olmuş ve sektör deneyimi olmayan yazılımcı arkadaşlarımızın mutlaka edinmesi gereken bir kitap.Kitabın fiyatı çok ucuz ama bu kitapta edineceğiniz bilgi ve deneyimlerle en az 100 katı değer ile projeler üretebilirsiniz..
İsimsiz, 16/06/2010, hepsiburada


Süper bir kitapmış ya. ben tahmin etmiyordum böyle olduğunu.
Yalnız_Kurt, 30/06/2010, kitapyurdu


gerçekten çok beğendim.. yapmakta zorlanacağınız yerleri açıklayarak yapıyor ve
benzer yerlerin yapımını size bırakıyor.. tam bir uygulama kitabı..

abdulkerimsenoglu, 06/07/2010, kitapyurdu


Yazarın Programlama Ve Veritabanı Mantığı kitabını da satın aldım. Gerçekten her iki kitapta çok güzel. Anlatım yalın ve sade. Örnekler güzel anlatılmış, gelen cd de kodlar var. Kitapta bir kısım yerler sizin tarafınızdan yapılmak üzere bırakılmış. Tavsiye ediyorum..
İsimsiz, 22/07/2010, hepsiburada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder