16 Haziran 2010 Çarşamba

TURKCELL’den Mobil Uygulama Yarışması

Birinciye 20.000TL, ikinciye 10.000TL, üçüncüye 5.000TL para ödülü…


Türkiye’de yazılım sektörünün gelişmesi, gençlerin bu alana yönlendirilmeleri, desteklenmeleri ve en önemlisi de motive edilmeleriyle mümkün olacaktır. Gençleri yazılıma yönlendirmenin en etkili yollarından biri de ödüllü yarışmalar düzenleyerek onları motive etmek ve ödüllenmektir. Kişisel misyonum gereği, elimden geldiğince bu tip yarışmaları duyurmaya ve desteklemeye çalışıyorum. Bu nedenle bu yarışmayı da sizinle paylaşmak istedim.

TURKCELL ‘in bu yarışması Mobil programlama odaklı. Sağlık, uzaktan eğitim, finansal işlemler, lokasyon tabanlı uygulamalar, sosyal paylaşım, eğlence, oyun, vb. gibi birçok farklı alanda yarışabileceğiniz bu yarışmada, para ödülünün haricinde çeşitli burslar, gelir payı ödülleri ve diğer farklı ödüller mevcut.

Aklınızda bir fikir varsa mutlaka katılın derim! Bu tip yarışmalarda ödülün ötesinde, konunun uzmanlarıyla tanışmak ve edinilen deneyim en büyük kazanımdır diye düşünüyorum.
Yarışmayla ilgili tüm detaylara http://uygulamalaryarisiyor.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.
Ayrıca eğer yarışmak için Windows Mobile platformunu tercih edecekseniz, http://kadir-camoglu.blogspot.com/2009/05/mobil-star-cevrimici-egitimleri.html adresindeki eğitim videoları işinize yarayabilir.

Katılacaklara ve katılanlara şimdiden başarılar.
Hoşça ve sağlıcakla kalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder